7 Şubat 2013 Perşembe

Deniz'e layık olmak...


Sanırım artık beşyüzüncü kez Deniz'i çok sevdiğimi ve çok özlediğimi, onun ölümünden dolayı çok üzgün olduğumu duymaya ihtiyacınız yok. Bir noktada artık kendi duygularımı daha geri plana atmam gerektiğini düşünüyordum zaten, o nokta geldi sanırım. Bazen diyordum ki kendi kendime: Acaba bu duyguları neden yazıyorum? Yazarken fazla mı detaya giriyorum? Madem çok mahrem bir insanım... Bunları bilmiyorum. Zaten kazadan sonra o kadar çok değiştim ki. Paylaşmak cidden iyi geldi; kendimi anlatmak, anlaşılmak... Blog sayesinde başka türlü haberleşemeyeceğim birçok kişiyle - hatta tanımadığım insanlarla - haberleşmiş, yüzyüze anlatamayacağım birçok şeyi anlatmış oldum. Ama bir yandan da sürekli şikayet eder durumda görünmek istemiyorum artık.

Deniz'i düşünme ve ölümüne üzülme sıklığımda ya da ona olan sevgimde herhangi bir azalma olmadı, ama artık bu blogun daha çok Deniz'i anlattığımız bir anı defteri gibi olmasını isterim. Böylece biraz daha Deniz'in hoşlanacağı, pozitif bir rotaya çevrilmiş olur. Ah vah edilmesinden hazetmezdi pek. Kendimden ve duygularımdan bahsedeceğim son birkaç giriş kaldı, birazcık dayanılmaz birkaç konudan da bahsedeceğim bu arada malesef. Sonra da tamamen Deniz'e odaklanmak isterim. Belki Deniz için yavaştan şekillenmeye başlayan projemden de ufak ufak bahsederim zamanla...

Bundan sonra anlatacağım şeyler birilerine dokunursa ne güzel. Umarım herkes Deniz'le ilgili yaşadıklarını da paylaşmaya devam eder, çok sevinirim...

2 yorum:

  1. "Fazla mı detaya giriyorum ?" demişsiniz hayır ! Bence bu detaylar yazılarınızın daha da akıcı olmasını sağlıyor. İnanın tüm yazılarınız içten olduğu için çok etkileyici. Kimsenin "aman yeter artık hep ah vah şikayet yazıları" dediğini sanmıyorum.

    Yavaştan şekillenmeye başlayan o projenin detaylarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Burcu;

      Zaten sanırım kendimi tutamayacağım, blogun genel havasını daha olumluya doğru çevirmeyi düşünüyorum ama biraz bekleyecek galiba... Aah. Projeler projeler. Kafamda onları yapma isteğiyle hiçbir şey için parmağımı kımıldatamama duygusu çarpışıp çarpışıp duruyor.. Bakalım kim kazanacak. Sevgiler...

      Sil