13 Nisan 2013 Cumartesi

Leylekler


Deniz;

Geçen gün Caddebostan'a doğru yürürken kafamı bir kaldırdım. Gökyüzünde binlerce leylek. Upuzuuuuun, alabildiğine bir koridor halinde uçuyorlardı! Geri gelmişlerdi! Geçen sene hatırlıyor musun bu sıralarda Assos'a arabayla gene ara yollardan giderken bir dağın tepesinde leyleklere rastlamıştık. Binlercesi, bütüün gökyüzü leylek kaplıydı ve tepemizden, çok yakından geçiyorlardı. Derhal arabayı durdurup sen fotoğraf makinenle, ben dürbünümle dışarı çıkmıştık.

Bu muhteşem manzarayı bu sefer sensiz görmek çok acı verdi. Uzun süre leyleklere baktım. Bir yandan da sevindim. Senden haber mi getirmişlerdi?

O gün Deniz'in çektiği fotoğraflardan
*Geçenlerde August Rush diye bir film seyrettim. Türkçesi var mı bilmem. Kaybetmekle ve yeniden bulmakla ilgili. Bir de, asıl, müzikle. Bazen kelimeler ya da çizimler kendimi ifade ederken çok yetersiz, bayat ve kuru geliyor. 'Demek istediklerim bunlar değil, bunlar Deniz'e hakkını vermiyor' diye baya kafayı yiyorum çoğu zaman. Sanırım müzik duygular için çook daha doğru bir ortam. Film bazı yerlerde o kadar melodram oluyor ki insana fenalık geliyor; bir de bazen çok saçma yerlere bağlıyor. 

Fakat onu vaktiniz olduğunda, bir kez de beni ve Deniz'i düşünerek izler misiniz? İyi bir hoparlörünüz olursa daha iyi olur. Doğrudan bizim hikayemiz değil tabii ama bir sürü ilginç yeri var bence. Birçok yerde gürül gürül ağladım; müzikle birlikte duygularım o kadar yoğunlaştı ki. Acaba sizde de aynı duyguları uyandıracak mı, merak ediyorum. İzledikten sonra benimle paylaşır mısınız?

4 yorum:

  1. Meriç hocam ben o filmi birkaç yıl önce izlemiştim. ismini görünce hemen hatırladım, duygu yüklü bir filmdi. Evet sinema ddehası bir film olmayabilir ama 2. kez izlenecek kadar güzel bir filmdi. 2. kere sizleri düşünerek izleyeceğim...
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Zeynep :) Evet, belki sinema değerine çok bakmadan sırf müzik için bakmak lazım, o kısmına özenmişler baya. Öyle prenses prens olayları felan çok yersiz. Ayh.

      Sil
  2. Ah bir de filmden bahsedince aklıma geldi, Deniz hocam Kanada uçuşunuz sırasında 4 film birden izlediğini anlatmıştı. Uzun yolculuğun en güzel tarafı diye keyifle bahsetmişti.
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'Leyleği havada görmek' lafını hatırladım şimdi sen bunu yazınca...Ah ah...Heyecanlı bi yolculuktu valla, bak hatırladım şimdi. O da bi girişi hakediyor galba.

      Sil